Waar we het nog niet zo lang geleden nog hadden over een telefooncentrale, wordt er nu veelal en vaak gesproken over een communicatie server, een PC gebaseerde (soft) PABX of telefonie uit de cloud (Managed/Hosted). Bij maXXus praten we gelukkig alle talen. Ook de bij veel mensen begrepen en veel gesproken Jip en Janneke taal. Bij vaste telefonie staat er een telefooncentrale (server) op de klant locatie. Deze kan wel gekoppeld worden aan een SIP trunk, uw gesprekken worden dan wel over een internetverbinding gevoerd. 

Vanuit een vaste telefonie omgeving kunnen we een naadloze integratie van communicatie- en IT-systemen bewerkstelligen. Hiermee worden communicatieprocessen gestroomlijnd, zijn medewerkers productiever en worden klanten sneller geholpen. Bij een integratie van communicatie en IT-systemen spreken we vaak over “Unified Communications”. Unified Communications (UC) is het proces waarbij verschillende communicatievormen, communicatieapparatuur en media zijn geïntegreerd. Hierdoor kunnen gebruikers altijd met iedereen in contact komen en dit alles realtime.

Het succes van elke onderneming, hoe groot of klein ook, hangt af efficiëntie in haar communicatie omgeving. Bedrijven worden steeds virtueler en werknemers steeds mobieler, daarom neemt de uitdaging toe om onderling, met klanten en partners verbonden te blijven. UC bundelt alle manieren waarop werknemers communiceren, zoals e-mail, (mobiele) telefoon, instant messaging en videoconferenties en integreert ze op één plaats. U hoeft niet te schakelen tussen allerlei kanalen om bereikbaar te zijn, maar u organiseert dit vanuit één omgeving.

Copyright 2016 | Alle rechten voorbehouden | Privacy, Cookies en Disclaimer