Telefonie
Telefoneren, communiceren en bereikbaarheid is de levensader binnen elke organisatie. Telefonie is meer dan bellen en gebeld worden op kantoor.
MaXXus is specialist in Cloud telefonie oplossingen
Telefoneren, communiceren en bereikbaarheid is de levensader binnen elke organisatie. Telefonie is meer dan bellen en gebeld worden op kantoor. Door veranderende omstandigheden willen we graag zelf bepalen waar, hoe, voor wie en wanneer we bereikbaar zijn. Het liefst ook nog eens op één en hetzelfde nummer. Vanuit ons rijke aanbod aan mogelijkheden bieden we voor elke situatie maatwerk telefonie oplossingen. Investeren in een dure telefooncentrale is verleden tijd. MaXXus maakt gebruik van verschillende Cloud en hybride telefonie platformen.
Vast-Mobiel integratie
De mobiele telefoon is reeds lange tijd geleden onderdeel geworden van een moderne en efficiënte werkplek. Op al onze telefonie platformen kunnen we op eenvoudige wijze de Smartphone integreren en onderdeel maken van de bedrijfstelefonie omgeving (VaMo). Met een Vast-Mobiel oplossingen zijn medewerkers altijd en overal bereikbaar, werken ze kostenbesparend en wordt de productiviteit verhoogd. Profiteer van de kracht van VaMo en zorg dat uw bedrijf altijd één stap voor blijft.
Microsoft Teams bellen
Microsoft Teams biedt een aantal handige functionaliteiten om zakelijk te kunnen bellen. De integratie met de Microsoft Teams telefooncentrale maakt het gemakkelijk om telefoongesprekken te voeren en voicemail te versturen en ontvangen binnen de Microsoft Teams-omgeving. Microsoft Teams kan ook eenvoudig geïntegreerd worden met al onze andere communicatie- oplossingen zoals Xelion, Axeos, KPN EEN of OpenScape Business, om zo een volledige oplossing te bieden voor organisaties die op zoek zijn naar een manier om hun interne en externe communicatie te verbeteren.
Xelion
Xelion is de beste in z’n klasse: niet alleen omdat het een hele goede oplossing voor telefonie in de Cloud biedt, maar ook omdat het ontworpen is vanuit de visie dat telefonie niet meer op zichzelf staat. Integratie met Mobiel, CRM en ERP-processen staat hoog op de agenda van Xelion en veel gebruikers. Er zijn ontzettend veel mogelijkheden standaard aan boord voor een aantrekkelijke prijs per gebruiker per maand. Daarnaast is Xelion als Nederlands bedrijf altijd dichtbij en benaderbaar voor specifieke vragen en oplossingen.
Axeos
Steeds vaker vervangen bedrijven hun traditionele telefonie door moderne clouddiensten. De Axeos Cloud communicatie oplossing vervangt niet alleen de oude centrale maar levert ook vele extra functies zoals volledig operationele klantenservice telefonie diensten, gebruikersvriendelijke beheerfuncties, integratie met mobiele telefoons en CRM-software. Axeos PBX is continue in ontwikkeling en zal steeds verder integreren in uw bedrijf wanneer dit gewenst is.
KPN EEN
Met de KPN EEN telefooncentrale in de Cloud is MKB Vast Bellen veel meer dan een simpele telefoonlijn. MKB Vast Bellen biedt u een grote mate van flexibiliteit doordat u eenvoudig het aantal gebruikers of opties kunt aanpassen. De telefooncentrale bevat een aantal standaard functionaliteiten, en kan uitgebreid worden met groepsopties. Er is een profiel voor enkel vast bellen (kantoor) en een profiel voor vast-mobiel bellen. Deze kunnen verrijkt worden met gebruikersopties.
Unify OpenScape Business
Unify OpenScape Business levert spraak- en conferentiediensten, voicemail, web collaboration, messaging, mobiele integratie, een multi-media contactcenter, aanwezigheidsfunctionaliteit en een alles-in-een gebruiksvriendelijk systeem! Atos Unify OpenScape Business biedt u een eenvoudig migratietraject van traditioneel telefoneren naar communiceren op basis van alles wat Unified Communications in zich heeft, van spraak naar UC en van hybride TDM naar volledig IP. Als stand-alone On-premise systeem kunnen maximaal 500 deelnemers en in netwerksystemen maximaal 2.000 deelnemers worden aangesloten. Ervaar een veilige, betrouwbare communicatieoplossing die meegroeit met het tempo van uw bedrijf! Met de schaalbaarheid van OpenScape Business kan het platform eenvoudig worden aangepast aan de groeiende behoeften van een organisatie, waardoor het een duurzame investering is op lange termijn.
Onze (Cloud) telefonie oplossing herbergen een aantal belangrijke eigenschappen, waaronder:
BETROUWBAARHEID | De telefonie omgeving moet altijd beschikbaar zijn, zodat medewerkers altijd kunnen bellen en klanten altijd kunnen worden bereikt. |
FLEXIBILITEIT | Medewerkers moeten in staat gesteld worden om vanaf elke locatie te werken, met een telefoonnummer dat altijd hetzelfde blijft. |
SCHAALBAARHEID | Het aantal gebruikers moet gemakkelijk kunnen worden uitgebreid of ingekrompen als het aantal medewerkers veranderd. |
INTEGRATIE | De telefonie omgeving moet gemakkelijk kunnen worden geïntegreerd met andere software , zoals CRM-, ERP- of helpdesksystemen. |
BEVEILIGING | Gegevens van het bedrijf moeten optimaal beschermd worden tegen cyberaanvallen en/of datalekken. |
KOSTENEFFICIËNTIE | Telefoniekosten van het bedrijf moeten verminderen of in ieder geval stabiel blijven. |
MAATWERK | Om bereikbaarheid te garanderen is maatwerk vaak vereist. MaXXus onderscheidt zich met name door de maatwerkoplossingen die er binnen veel branches reeds zijn ontwikkeld. Nog geen maatwerk oplossing voor handen? Dan gaan we graag de uitdaging aan! |
MaXXus ontzorgt
MaXXus is specialist op gebied van Cloud ICT & Telefonie diensten waarbij de behoeften en wensen van onze klanten centraal staan. Uw vaste contactpersoon is verantwoordelijk voor het eerste contact, advies en de voortgang van de klantrelatie. Onze Managed Services worden als bouwstenen aangeboden en elke bouwsteen heeft een vaste all-in maandprijs. Zo weet u op voorhand welke vaste kosten onze diensten met zich meebrengt, dus geen onverwachte en daarmee onvoorziene hoge extra kosten. Wij luisteren, adviseren, ontzorgen en helpen u graag op weg naar de voor uw organisatie ideale ICT & Telefonie omgeving,
Benieuwd wat wij voor uw bedrijf kunnen betekenen?
Vraag vrijblijvend een adviesgesprek aan of stel uw vraag.