MaXXus en Zorgboodschap: Samen sterk op weg
2024
Al meer dan 10 jaar zorgt MaXXus voor hard en software voor de bedrijfsvoering van Zorgboodschap. Zorgboodschap levert eten en drinken aan de ouderenzorg, geestelijke gezondheidszorg en ziekenhuizen. Van vers tot convenience, van boodschappen tot medische voeding. Dat is maatwerk en vraagt een zorgeloze bedrijfsvoering en uitstekende communicatiemiddelen. Zorgboodschap is onderdeel van Boon Food Group. Een trots familiebedrijf. De bedrijfsprocessen zijn afhankelijk van zekerheid van communicatieapparatuur en goede ondersteuning. Juist in de voedingssector mag er niets fout gaan. De menukaart van MaXXus bevat veel ingrediënten voor een gezonde bedrijfsvoering. Kortgeleden heeft MaXXus bij Zorgboodschap KPN ÉÉN geïmplementeerd en nieuwe apparatuur geleverd. KPN ÉÉN is 1 geïntegreerde oplossing voor vast en mobiel bellen, internet en online software. Het biedt de flexibiliteit om voor de individuele medewerker het ideale communicatiepakket samen te stellen. Mobiele telefoons zijn onderdeel geworden van de telefooncentrale. Bij Zorgboodschap is gekozen voor de integratie van Vast en Mobiel bellen en een Call center met rapportages. Dat maakt de bedrijfsvoering eenvoudiger en overzichtelijker en biedt de mogelijkheid om de bedrijfsvoering steeds te bewaken. Zo kunnen de prestaties en efficiëntie van het call center gemeten worden en kan de personele inzet aangepast worden aan de vraag.
Bert Marsman is manager ICT en heeft binnen het bedrijf samen met onder andere Michel van Velzen van MaXXus de implementatie in goede banen geleid. ‘Door de goede voorbereiding en begeleiding is de omzetting van het oude naar het nieuwe systeem binnen 5 minuten gerealiseerd. Dat deden we in de lunchpauze. Alle betrokken medewerkers zijn vooraf getraind en de hardware stond klaar. Het is uitstekend begeleid.’ MaXXus biedt een totaalpakket en begeleidt de implementatie van a tot z. Het gaat om goede voorbereiding, training, technische componenten en implementatie. Michel ziet in de praktijk dat als een bedrijf groeit er aanpassingen nodig zijn. Niets is permanenter dan verandering. ‘Je zult op een gegeven moment je interne systemen en processen moeten vernieuwen. Zorgboodschap is gegroeid en dat vraagt aanpassing van de bedrijfsvoering. Als vaste partner hebben we dat met plezier begeleid en uitgevoerd.’ Het gaat natuurlijk nooit zonder slag of stoot. Bert zag dat een aantal mensen moest wennen. ‘Dat is een kwestie van tijd. Het opnieuw instellen van de voicemail is bijvoorbeeld veranderd. Dat gaat nu via een app. Even wennen maar voor de gebruiker word het eenvoudiger. Alles is overzichtelijker en meetbaar door uitgebreide rapportage mogelijkheden waarop bedrijfsvoering gestuurd kan worden en waar nodig direct geacteerd kan worden.’
Samenwerking in dit soort processen is belangrijk. Weten wat je aan elkaar hebt. MaXXus biedt een menukaart voor de optimale bedrijfsvoering en als het nodig is 24/7 begeleiding. Het zorgt voor de juiste IT omgeving en de optimale werkplek en via MaXXus management service ben je verzekerd van optimale service en dienstverlening. Zorgboodschap heeft als slogan ‘Samen sterk in eten en drinken’. Dagelijks verzorgd Zorgboodschap voor meer dan 300 zorgorganisaties in Nederland op ruim 6.000 locaties iedere dag weer van boodschappen, maaltijden en non-food artikelen. Dat vraagt een efficiënte bedrijfsvoering. Met MaXXus ben je dan sterk op weg!
Benieuwd of KPN EEN MKB ook bij uw organisatie past? Bel met een van onze adviseurs en wij helpen u ook graag sterk op weg! 070 307 6600.